keskiviikko 16. helmikuuta 2011

10. päivä

Heeei. Olinkin pitkään hissukseen, kun tosiaan alkoi se kylpyhuoneremontti, enkä siis ole ollut koneella.

Olin sairaalassa tutkimuksissa monta päivää, että vaatteiden valinta ei ollut vaikeaa...Haaste on siis pitänyt, vaikkakin pakkanen yllätti minut. En ollut valmistautunut enää näihin -23 asteen päiviin ja oon vähän palellut. Tänään heitin turkin kuitenkin auton perään ja otin sieltä pitkän takin, niin on huomattavasti lämpimämpi.


Minulla piti olla kamalasti sanottavaa, mutta olen ollut koulussa kymmenestä asti tänään ja olen edelleen. Enää ei tule mitään.

Koulu kaveri otti kuvat tähän blogiin:
(c) Niko Mäkiranta
(c)Niko Mäkiranta
Että tuollainen "lookki" tänään. Helmet on näköjään vähän pahasti tos ja muutenkin aika hyvin nuupahtanut jo tähän aikaan... Mut semmosta. Eilen tein siis pikkuletit siitä tukka. Mut nyt lähtee taju jos ei saa ruokaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti